Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP: w pierwszej połowie 2023 roku rynek reklamy internetowej urośnie tylko o 3-4 proc.

- Zakładamy odbicie dopiero w drugim półroczu przyszłego roku - przyznał Jacek Świderski (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska obserwuje spowolnienie na rynku reklamowym i spodziewa się, że w pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę internetową wzrosną o 3-4 proc. 

- Widzimy już w tej chwili spowolnienie na rynku, natomiast cały czas rośniemy i jestem przekonany, że do końca roku wzrost utrzymamy. Zakładamy, że w przyszłym roku nadal będziemy rosnąć, choć nie sądzę, żebyśmy pokazali w przyszłym roku w którymkolwiek kwartale 30-procentowy wzrost na poziomie EBITDA, tak jak w trzecim kwartale 2022 roku - mówił na spotkaniu online z dziennikarzami Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding SA. - Apogeum problemów powinno nastąpić w pierwszym i drugim kwartale 2023 roku. Zakładamy odbicie dopiero w drugim półroczu przyszłego roku - dodał.

Według Jacka Świderskiego rynek reklamy internetowej w trzecim kwartale 2022 roku wzrósł o co najmniej 5-6 proc., może 7 proc. 

Zobacz także: Helios dogadał się z pracownikami. Ściętych zostanie mniej etatów

Prezes Wirtualnej Polski pytany o szacunki dotyczące rynku reklamy online w 2023 roku, przekazał: - W pierwszym półroczu będziemy mieli co najwyżej do czynienia z wzrostem jednocyfrowym, poniżej 5 procent. To będą 3-4 procenty i będzie to dobrym wynikiem. W drugim półroczu 2023 roku być może uda się wrócić do poziomów 8-9 procent.

(KOZ, 23.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.