Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuba Przygoński i Mikołaj Marczyk ambasadorami edukacyjnej kampanii Sanofi

Celem kampanii ma być edukacja skupiająca się na promowaniu zdrowych nawyków (screen: YouTube/Prowadź się zdrowo)

Rozpoczynającą się kampania edukacyjna Sanofi ma na celu podniesienie wiedzy mężczyzn na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD (niealkoholowe stłuszczenie wątroby).

Kampanii towarzyszy hasło „Prowadź się zdrowo”, a jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi: Kuba Przygoński, zdobywca Pucharu Świata w Rajdach Cross Country 2018, oraz Mikołaj Marczyk, mistrz Polski i Europy juniorów 2021. Celem kampanii ma być edukacja skupiająca się na promowaniu zdrowych nawyków.

Czytaj też: Gong ze złotem Clio Entertainment Awards

Na potrzeby akcji powstała stworzyła seria spotów, które będą pokazywane w kanałach telewizyjnych oraz emitowane w mediach społecznościowych. Działania w formie kampanii displayowych będą prowadzone na portalach tematycznych oraz na portalach o tematyce ogólnej. Reklamy będą emitowane także w wybranych stacjach radiowych.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz za realizację działań jest odpowiedzialna Publicis Poland, przy realizacji kampanii pracuje również agencja MSL (działania PR). Produkcję spotów powierzono studiu Papaya, postprodukcję – studiu Lunapark. Za planowanie mediów odpowiada PHD Media.

Czytaj też: Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

(AMS, 18.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.