Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fabryka Marketingu wypromuje wyniki spisu powszechnego w social mediach

Pełne wyniki spisu zostaną opublikowane w czerwcu 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego i będzie odpowiedzialna za promocję Narodowego Spisu Powszechnego w mediach społecznościowych.

Do zadań Fabryki Marketingu należy obsługa płatnych działań promocyjnych na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Czytaj też: TVP udostępniła reklamodawcom dodatkowy czas po meczach Polaków w Katarze

Poza zwycięską agencją w przetargu udział brały Ideo Force, Aplan Media, Mint Media, KDK oraz Interprima. Oferty był oceniane na podstawie ceny oraz deklaracji opracowania dodatkowych wersji grafik, którą złożyły wszystkie firmy biorące udział w konkursie ofert.

(KAP, 15.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.