Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fabryka Marketingu wypromuje wyniki spisu powszechnego w social mediach

Pełne wyniki spisu zostaną opublikowane w czerwcu 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego i będzie odpowiedzialna za promocję Narodowego Spisu Powszechnego w mediach społecznościowych.

Do zadań Fabryki Marketingu należy obsługa płatnych działań promocyjnych na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Czytaj też: TVP udostępniła reklamodawcom dodatkowy czas po meczach Polaków w Katarze

Poza zwycięską agencją w przetargu udział brały Ideo Force, Aplan Media, Mint Media, KDK oraz Interprima. Oferty był oceniane na podstawie ceny oraz deklaracji opracowania dodatkowych wersji grafik, którą złożyły wszystkie firmy biorące udział w konkursie ofert.

(KAP, 15.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.