Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix zamierza inwestować w transmisje sportowe

Transmisje sportowe mogą być dla Netflixa kolejnym sposobem na odzyskanie klientów, obok wprowadzonej właśnie opcji z reklamami (fot. Pixabay.com)

Netflix, wzorem innych platform streamingowych, zamierza inwestować w transmisje sportowe. Jak donosi "The Wall Street Journal", serwis niedawno ubiegał się o prawa do relacji z tenisowych turniejów męskiego cyklu ATP we Francji i Wielkiej Brytanii. Sprawdzano też możliwości w sprawie kobiecego WTA oraz wyścigów kolarskich.

Jednym z pomysłów jest kupowanie praw do mniej popularnych sportów, takich jak surfing, i przekształcanie ich w duże franczyzy.

Czytaj też: DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

Netflix zabiera się za sport, gdy większość jego rywali już dawno to uczyniła. Amazon Prime Video jest obecnie domem dla głównego programu NFL – "Thursday Night Football". Apple TV+ i Peacock należący do koncernu Comcast mają wyłączne prawa do streamowania konkretnych meczów Major League Baseball. Na początku tego roku Netflix ubiegał się o prawa do relacji na żywo w USA z Formuły 1, ale przegrał z Disneyem i jego ESPN. 

Sport, a także wiadomości, należą do rzadkich rodzajów programów nadal oglądanych na żywo. To przemawia do reklamodawców. Zanim Netflix będzie inwestować w transmisje, na razie powiększa swoją bibliotekę sportowych seriali dokumentalnych

Czytaj też: Elon Musk chce zlikwidować wszystkie fałszywe konta na Twitterze

(MAC, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.