Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tyskie otwiera bar i Strefę Kibica na PGE Stadionie Narodowym

Strefa Kibica Sports Bar znajduje się na terenie PGE Narodowego. Wstęp jest wolny, liczba miejsc ograniczona (fot. materiały prasowe)

Marka Tyskie razem z PGE Narodowym i ZPR otwierają bar sportowy o nazwie Strefa Kibica Sports Bar. Inauguracja w sobotę 5 listopada. Najbliższą główną atrakcję mają stanowić finały piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze (20 listopada - 18 grudnia).

– Misja tego miejsca jest zgodna z hasłem marki Tyskie "Przejdźmy na Ty”. Jego główne założenie to wspólna przestrzeń dla kibiców, sportowców i entuzjastów różnych dyscyplin sportowych, do spędzania czasu w przyjaznej, inkluzywnej atmosferze – mówi Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie.

Czytaj też: Cupra z kampanią dla kibiców Barcelony. Lewandowski też pojeździ tym autem

W Strefie Kibica będą transmitowane wszystkie najważniejsze wydarzenia sportowe: mecze reprezentacji Polski, rozgrywki Ligi Mistrzów, tenisowe turnieje wielkoszlemowe, EuroBasket i Euroliga w siatkówce. Punktem obowiązkowym są zbliżające się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Katarze. Szczegółowy plan transmisji będzie ustalany z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

Wystrój lokalu ma nawiązywać do wydarzeń sportowych. W menu znajdą się dania typu fast food oraz przekąski dopasowane do gatunku piwa i wspólnego kibicowania. 

5 listopada w godz. 18-23, podczas oficjalnego otwarcia, oprócz możliwości obejrzenia transmisji meczu Mistrzostw Europy w piłce ręcznej kobiet Polska – Niemcy, będzie szereg dodatkowych atrakcji, m.in. zwiedzanie PGE Narodowego, rozgrywki FIFA 23 z byłymi piłkarzami, konkursy, niespodzianki i degustacje. Wśród zaproszonych gwiazd świata sportu są m.in.: Marcin Żewłakow, Michał Żewłakow, Piotr Świerczewski i Tomasz Kłos.

Czytaj też: W Polsce media dla sieci Jula kupi The Media Insight

Wstęp jest wolny, liczba miejsc ograniczona. Strefa Kibica Sports Bar znajduje się na terenie PGE Narodowy – wejście bramą nr 1 (główna brama od strony ronda Waszyngtona).

Za działania PR otwarcia Strefy Kibica ze strony marki Tyskie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

(MAC, 02.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.