Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobre Rady" z jubileuszowym numerem na swoje 20-lecie. Katarzyna Dowbor na okładce

Na okładce listopadowego numeru pojawiła się Katarzyna Dowbor, stała felietonistka "Dobrych Rad"

Na rynek trafił jubileuszowy, listopadowy numer miesięcznika „Dobre Rady” (Burda Media Polska). Magazyn obchodzi w tym roku 20-lecie.

Na okładce listopadowego numeru pojawiła się Katarzyna Dowbor, stała felietonistka "Dobrych Rad", która swojej redakcji udzieliła również wywiadu. W środku jubileuszowego wydania jest m.in. konkurs wspomnieniowy oraz sesja modowa z udziałem trzech czytelniczek.

Czytaj też: Jacek Żakowski: "Okres zawieszenia Tomasza Lisa w Radiu Tok FM dobiega końca"

W portfolio Burdy "Dobre Rady" to najlepiej sprzedające się pismo poradnikowe. – Średnia sprzedaż „Dobrych Rad” od stycznia do czerwca 2022 roku wynosi 137 362 egzemplarzy – mówi „Presserwisowi” Olga Sztąberska, senior business manager w Burda Media Polska. 

Od 1 czerwca nową redaktor naczelną „Dobrych Rad” jest związana z Burda Media Polska od wielu lat Renata Ciemięga. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Muchę, która odeszła z branży. – Mamy stałe fanki, ale dołączają do ich grona także nowe czytelniczki, a wśród nich coraz więcej jest młodych kobiet. Zauważyliśmy, że są to często młode mamy, kobiety, które zakładają rodzinę i dzięki „Dobrym Radom” łatwiej im zorganizować dom – zauważa Renata Ciemięga.

W ostatnim czasie Burda Media Polska podniosła ceny swoich czasopism, m.in. „Viva!” (z 4,99 zł na 5,99 zł), „Glamour” (z 6,99 zł do 7,99 zł), „Party” (z 3,49 zł do 3,89 zł), „Elle” (z 9,99 zł do 11,99 zł) i „Claudii” (z 4,99 zł do 5,49 zł). Cena „Dobrych Rad” to wciąż 2,99 zł.

Czytaj też: UKE i nadawcy telewizyjni przeciwni zmianie naziemnego kodeka dla Anteny HD

(AK, 07.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.