TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Total Time numerem 2 na ogólnopolskim rynku słuchalności

Produkt radiowy Total Time należący do Grupy Radiowej TIME zajmuje drugą pozycję na tle ogólnopolskich stacji w kraju. Swoim zasięgiem obejmuje 65 stacji lokalnych działających na terenie całej Polski. Dociera więc niemal wszędzie i z powodzeniem może być porównywany do ogólnopolskich stacji. Tylko od początku tego roku Total Time odnotował wzrost słuchalności o 7,7 proc.

Radio to skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż, budujące wizerunek i wzmacniające pozycję marki na rynku. Total Time pozwala na prostą i elastyczną formułę planowania oraz zakupu – w jednym miejscu i na podstawie jednego cennika (wraz z atrakcyjnymi rabatami) dla każdej z 65 stacji, co zapewnia dotarcie z przekazem do słuchaczy z całego kraju. Total Time cechuje szerokie i analogiczne do stacji ogólnopolskich audytorium. Obecnie 66 proc. słuchaczy to osoby między 25. a 54. r.ż., a 75 proc. stanowią osoby czynne zawodowo.

Press

Codziennie Total Time słucha aż 4,6 mln osób, co wśród ogólnopolskich stacji radiowych daje mu drugą pozycję na rynku słuchalności. Jak wynika z danych Radia Track (VI-VIII 2022), zasięg dzienny w grupie (15+)  wyniósł  15,5 proc., a udział w czasie słuchania - 13,1 proc.  (dane: Radio Track).

Stały wzrost liczby słuchaczy w grupie komercyjnej

Codziennie Total Time słucha prawie 4,0 mln osób i liczba ta systematycznie rośnie. W skład Total Time  wchodzą ulubione stacje Polaków, jak sieci  Radio ESKA, Radio SuperNova i  Radia PLUS, ponadregionalne VOX FM oraz warszawska ESKA Rock,  które codziennie nadają rozrywkę, muzykę, konkursy, newsy,  wiadomości.

Press

Jak wynika z danych Radia Track (VI-VIII 2022, dynamika w porównaniu do I-III 2022, zasięg dzienny), od początku 2022 r. zasięg dzienny w grupie komercyjnej  (16-49 lat) wzrósł o 7,7 proc. i wynosi obecnie 21,3 proc.  (dane: Radio Track).

Wielokanałowe dotarcie

Wraz z rozwojem technologicznym i postępującą cyfryzacją zyskaliśmy możliwość odbioru radia także za pomocą stron www, aplikacji, telewizji kablowej i satelitarnej. Miesięcznie ponad 700 tys. osób słucha stacji z Grupy Radiowej Time poprzez te nowe kanały dystrybucji  (dane: Mediapanel - stream, wrzesień 2022, TG: All 7 – 75 lat).

To nas wyróżnia

Dlaczego inwestycja w Total Time jest opłacalna? Przede wszystkim dlatego, że:

  • mamy drugie miejscu na rynku pod względem parametrów słuchalności;
  • 65 stacji wchodzących w skład Total Time, równomiernie rozmieszczonych na terenie całego kraju, umożliwia dotarcie do odbiorców z niemal całej Polski;
  • powierzchnia reklamowa oferowana w ramach sprzedaży Total Time wyceniana jest na podstawie dedykowanego cennika, podlegającego zmianom stosownie do aktualnej słuchalności;
  • konstrukcja Total Time ze względu na zgrupowanie różnorodnych stacji / sieci radiowych i ich zróżnicowanych audytoriów, analogicznie do stacji ogólnopolskich, zapewnia szerokie targetowanie kampanii;
  • zakupiona kampania jest emitowana jednocześnie we wszystkich stacjach;
  • ramówka każdej ze stacji w obrębie Total Time jest skonstruowana analogicznie do ramówek w stacji ogólnopolskiej, co pozwala na wydzielenie określonych pasm antenowych, takich jak morning show czy drive time.

Dodatkowym atutem Time Total jest oferta reklamowa, obejmująca nie tylko spoty reklamowe, ale także audio online (kampania pre-roll jako integralna część kampanii FM) oraz  sponsoring prognozy pogody czy sportu. Ofertę reklamową Total Time uzupełnia również  reklama  na stronach internetowych stacji radiowych Grupy ZPR Media, docierająca do niemal 6 mln  realnych użytkowników miesięcznie (dane: Mediapanel, wrzesień 2022).

(06.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.