Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy nowe osoby w zespole kreacji Dentsu Creative

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Od lewej: Tomasz Szkiela, Mikołaj Makowski, Marek Wyżnikiewicz (fot. materiały prasowe)

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasilili Marek Wyżnikiewicz, Tomasz Szkiela i Mikołaj Makowski.

Marek Wyżnikiewicz objął stanowisko creative group head. Z branżą reklamową związany jest od 15 lat. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi, Walk Creative i Leo Burnett Warszawa, gdzie przez ostatnie lata dowodził zespołem obsługującym markę Samsung. Pracował dla takich klientów, jak Eurobank, Pekao SA, Orange, T-Mobile oraz marek: McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G i Kaufland. Na koncie ma nagrody Klubu Twórców Reklamy, Kreatura, Effie Awards.

Czytaj też: 17 nagród dla polskich agencji na festiwalu Golden Drum

Tomasz Szkiela w Dentsu Creative objął stanowisko senior art director. Przez ostatnie 17 lat pełnił tę samą rolę w MTV Networks, Heart & Brain i Saatchi & Saatchi, gdzie pracował dla takich klientów, jak Grupa Żywiec, Żabka, Carrefour, P&G, Visa i GSK. Od sześciu lat jest w teamie kreatywnym z Mikołajem Makowskim.

Mikołaj Makowski pracuje w branży od 10 lat, m.in. w takich agencjach, jak Next i BBDO, a ostatnio jako senior copywriter w Saatchi & Saatchi. Jest autorem kampanii m.in. dla Mercedes-Benz, Lay’s, Visa, Carrefour, OBI, Procter & Gamble, GSK. W teamie kreatywnym z Tomaszem Szkielą pełni rolę senior copywritera.

Czytaj też: Były kreatywny Dariusz Chwierut nowym dyrektorem marketingu firmy Wawel

(AMS, 26.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.