Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były kreatywny Dariusz Chwierut nowym dyrektorem marketingu firmy Wawel

Wcześniej Dariusz Chwierut pracował po stronie kreacji w kilku agencjach reklamowych (fot. materiały prasowe)

Dariusz Chwierut objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wawel. Zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję przez rok, do lutego 2022 roku.

Dariusz Chwierut odpowiada za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.

Wcześniej Chwierut pracował w kilku agencjach reklamowych - m.in. w agencji Demo (szef kreacji), S4 (creative executive director) czy Schulz Brand Friendly (creative group head).

Zatrudnienie nowego dyrektora marketingu rozpoczyna proces zmian w języku komunikacji marki. Pierwszym elementem planowanych zmian jest zmiana logo firmy, które teraz bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z czekoladą, dodano także symbol królewskiej korony i datę (1898 rok) wskazującą na początki działalności  firmy.

(AMS, 22.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.