Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MasterChef zaczął nową edycję z niewielkim spadkiem widowni

TVN, pokazując "MasterChefa", ma średnio 9,58 proc. udziału w rynku w grupie 16-49 (fot. Michał Stawowiak/Fokusmedia.com.pl/TVN)

11. edycję kulinarnego talent show "MasterChef" śledzi w TVN średnio 1,12 mln widzów – o ok. 90 tys. mniej, niż program gromadził przed rokiem.

Nową edycję "MasterChefa" można oglądać w TVN w niedziele o 20, od 4 września. Stacja, pokazując kulinarny program, notuje 7,3 proc. udziału w rynku – mniej od TVP 1 (13,99 proc.) i Polsatu (11,01 proc.), z tzw. wielkiej czwórki wygrywa tylko z TVP 2 (3,98 proc.).

Czytaj też: "Mam talent" przyciąga 1,5 mln widzów do TVN. Stacja liderem w 16-49

W grupie 16-49 z 9,58 proc. udziału też jest za Polsatem (10,92 proc.) i TVP 1 (10,25 proc.).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

(KOZ, 25.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.