Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Szott awansował w strukturach TikTok

Szymon Szott pracuje w TikToku od stycznia br. (fot. LinkedIn/Szymon Szott)

Związany od początku roku z platformą TikTok Szymon Szott awansował na stanowisko client solutions manager.

Szott będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu zajmującego się gamingiem. Do jego zadań należy wspieranie zespołu sprzedaży w celu zwiększenia przychodów poprzez optymalizację działań reklamowych oraz wykorzystywanie danych i analiz do tworzenia rozwiązań promocyjnych. Działania Szotta będą opierały się na tematyce związanej z grami komputerowymi i e-sportem.

Czytaj też: Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy

Szott dołączył do TikToka w styczniu br., początkowo jako account manager, a od kwietnia jako client solutions manager CEE. Wcześniej pracował m.in. w Httpool i Business Factory, był również dziennikarzem w Newsfeed.pl.

(KAP, 14.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.