Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tarczyński z pierwszą wielokanałową zagraniczną kampanią

To pierwsza kampania reklamowa marki za granicą o zasięgu ogólnokrajowym (fot. materiały prasowe)

Marka Tarczyński rozpoczęła pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive.

Działania obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Tarczyński jest dostępny w 30 krajach, w tym na Litwie, jednak dotychczas marka nie decydowała się na prowadzenie ogólnokrajowych działań promocyjnych.

Kampania realizowana jest pod hasłem "Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu – najlepsza mięsna przekąska na świecie" i promuje całą ofertę z linii Tarczyński Exclusive jako produkty z półki premium, ale dostępne dla każdego.

Za kreację odpowiada agencja Red8, za produkcję spotu - Lemon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

(KAP, 07.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.