Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS z kampanią podkreślająca, że obstawianie nie jest hazardem

STS podkreśla, że obstawianie meczów to nie hazard (fot. materiały prasowe)

26 sierpnia uruchomiona została kampania promocyjna bukmachera STS, która jest częścią nowej strategii marketingowej marki.

Osią strategii jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem – takich jak brak wiary w wygraną – a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich. Firma podkreśla, że obstawianie to nie hazard.

Czytaj też: Branża niechętnie mówi o legalności promowania alkoholu w social mediach

W ramach kampanii zrealizowane zostały następujące spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online. Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również działania w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.

Czytaj też: Reklama Pyralginy "zainspirowana" spotem Ibupromu RR sprzed kilku lat

(KAP, 29.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.