Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare stworzyło dla swoich klientów Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Mindshare oferuje MTI dla wszystkich marek współpracujących z agencją (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Mindshare Polska (GroupM) stworzyła nowe narzędzie do oceny wiarygodności kampanii internetowych – Wskaźnik Wiarygodności Mediów, opracowany na potrzeby lokalnych działań promocyjnych.

Z badania wiarygodności wynika, że świadomość zagrożeń w sieci wśród polskich konsumentów jest dosyć wysoka. Powyżej 84 proc. ankietowanych stwierdziło, że zna pojęcie "fake news", a blisko połowa znała takie metody przejmowania informacji jak phishing i scam, co piąty internauta słyszał o spoofingu (podszywaniu się pod numer innego użytkownika).

Czytaj też: Mery Spolsky i Kuba Karaś w najnowszej kampanii Durexa

Jak informuje Mindshare, wzrost zagrożeń i świadomości dotyczących przestępstw internetowych wpływa na zaufanie użytkowników w stosunku do mediów. Jedynie 20 proc. użytkowników internetu uważa media za wiarygodne źródło informacji. Ma to jednoznaczne przełożenie na zaufanie konsumentów do marek, które reklamują się w mediach internetowych. Agnieszka Parfienowicz, partner digital Mindshare Polska, wyjaśnia, że pojawienie się marki w otoczeniu treści kontrowersyjnych i budzących zastrzeżenia wpływa negatywnie na jej postrzeganie.

Mindshare Polska opracowała narzędzie, które ma służyć marketerom do oceny kampanii także pod względem wiarygodności. Wskaźnik Wiarygodności Mediów (w skrócie MTI) powstał w oparciu o złożoną metodologię obejmującą multidyscyplinarne warsztaty eksperckie, analizę blisko 100 internetowych kanałów komunikacji, projekt badawczy i analizy statystyczne.

Czytaj też: Gdańsk prowadzi casting na tiktokerów, którzy staną się ambasadorami miasta

Mindshare wytypowało ponad 30 kanałów komunikacji kojarzących się z wiarygodnością w oparciu o badanie przeprowadzone na grupie ponad 3 tys. internautów. Karolina Chołuj, director business planning Mindshare, wyjaśnia, że na bazie zebranych danych wypracowano metodę statystyczną, która pozwala na stworzenie wskaźników wiarygodności dla wybranych przez klienta kanałach.

MTI jest oferowane wszystkim klientom współpracującym z agencją mediową.

Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza

(KAP, 11.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.