"Mam dziecko" liderem sprzedaży wśród miesięczników parentingowych we wrześniu
Cztery miesięczniki dla rodziców zanotowały wzrost średniej sprzedaży ogółem po trzech kwartałach tego roku w porównaniu z tym okresem w ub.r. Spadek sprzedaży w całym tym okresie odnotował tylko magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) mimo dobrego wyniku we wrześniu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na pozycję lidera segmentu, z drugiego miejsca w ub.r., awansował miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 100 877 egz. (wzrost o 3,68 proc. w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2005 r.). ”Dziecko” (Agora SA) zajęło pozycję drugą. Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu od stycznia do września tego roku wyniosła 94 202 egz. (wzrost o 21,83 proc.). Na miejsce trzecie z pozycji ubiegłorocznego lidera spadło ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 93 937 egz. (spadek o 3,81 proc.). Kolejne pozycje zajęły magazyny: ”Rodzice” (G+J Polska) – 73 782 egz. (wzrost o 9,98 proc.) i ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 71 893 egz. (wzrost o 21,5 proc.). Sprzedaż ogółem we wrześniu wyglądała następująco: ”Mam dziecko” – 98 721 egz., ”Mamo, to ja” – 89 158 egz., ”Dziecko” – 85 230 egz., ”Twoje Dziecko” – 69 215 egz., ”Rodzice” – 45 853 egz.(AW, 14.12.2006)










