Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył serwis tworzony przez połączone redakcje "Przeglądu Sportowego" i Onetu

Nowy serwis sportowy łączy dwie marki - Onet i "Przegląd Sportowy" (fot. materiały prasowe)

Ringier Axel Springer Polska uruchomił serwis Przegladsportowy.onet.pl. Piszą do niego dziennikarze redakcji powstałej z połączenia zespołów "Przeglądu Sportowego" i Onetu Sport.

Layout nowego serwisu ma podkreślać różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy. To nie tylko teksty i relacje na żywo, ale też dwa programy wideo i trzy podcasty. W sierpniu zadebiutują "Ikony sportu" - seria wywiadów z największymi sportowcami w historii oraz podcast, w którym Izabela Koprowiak i Piotr Żelazny co tydzień podsumują najważniejsze wydarzenia piłkarskie. Nowe programy wideo to „Sport & pieniądze” - finansowe ciekawostki dotyczące sportu i „Blisko sportu” - reportaże o problemach polskiego sportu.

Nowy serwis internetowy zrealizowany został na platformie wydawniczej Ring Publishing rozwijanej przez dział Ringier Axel Springer Tech. Na górze głównej strony Przegladsportowy.onet.pl prezentowane są materiały autorskie. Architektura serwisu porządkuje treści według najpopularniejszych dyscyplin sportowych, łatwo jest też znaleźć materiały poświęcone konkretnej lidze lub rozgrywkom. Ofertę uzupełniają terminarz i tabele dostępne z poziomu strony głównej serwisu oraz podstron "Przeglądu Sportowego" i Onetu.

Start serwisu wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i prasie oraz na nośnikach OOH, DOOH i w kinach. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do RASP. Kampanię pod hasłem #WszystkoDlaSportu przygotował dział marketingu i dział kreatywny wydawnictwa.

RASP połączył redakcje sportowe "PS" i Onetu w styczniu br. Szefem połączonej struktury został Jacek Stańczyk, wcześniej odpowiadający za internetowe serwisy sportowe RASP.

(BAE, 10.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.