Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Bartnicki trzecim zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój serwisów technologicznych, zdrowotnych, show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl (fot. materiały prasowe)

Marcin Bartnicki, szef obszaru Technologie w redakcji Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media), awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego.

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój oraz strategię serwisów technologicznych, zdrowotnych i show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl. Szefowie wymienionych serwisów będą bezpośrednio raportować do niego.

Czytaj też: Piotr Szostak przechodzi z "Gazety Wyborczej" do Tvn24.pl

W redakcji Wirtualnej Polski jest teraz trzech zastępców redaktora naczelnego, którym bez zmian jest Piotr Mieśnik. Oprócz Marcina Bartnickiego są to Paweł Kapusta i Jacek Amsterdamski. Podlegają im szefowie poszczególnych redakcji. Dodatkowo do redaktora naczelnego raportują dyrektorka operacyjna Sylwia Kupracz, head of content WP Michał Gąsior oraz dyrektor publishing growth Kamil Karnowski.

Marcin Bartnicki z Wirtualną Polską związany jest od marca 2021 roku. Wcześniej pracował już w redakcji w latach 2010-2016. Karierę zawodową zaczynał w dziennikach i tygodnikach lokalnych, był też szefem zespołu komunikacji i marketingu Instytutu Badań Edukacyjnych oraz szefem marketingu Centrum Oceny Technologii, jednostki działającej w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Czytaj też: Leroy Merlin najbardziej aktywny reklamowo w TVN

(BAE, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.