"Świat Kobiety" liderem kobiecych miesięczników poradnikowych
13.12.2006, 09:05
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w trzech kwartałach tego roku wyższą średnią sprzedaż ogółem niż w tym samym okresie 2005 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w trzech kwartałach tego roku wyższą średnią sprzedaż ogółem niż w tym samym okresie 2005 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem segmentu ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 460 253 egz. jest ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ukazuje się jako miesięcznik od lipca 2005 r., wcześniej był dwutygodnikiem. ”Claudia” (G+J Polska), która po trzech kwartałach ub.r. była na pierwszym miejscu, teraz ze średnią sprzedażą ogółem 459 649 egz. (niższą o 0,69 proc. niż w analogicznym okresie rok temu) spadła na pozycję drugą. Trzecie miejsce zajęły ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 439 738 egz. (wzrost o 2,11 proc.), czwarte ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 423 546 egz. (wzrost o 23,92 proc.), a piąte ”Olivia” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy przyrost (48,48 proc.) i osiągnęła średnią sprzedaż ogółem 417 201 egz. Sprzedaż ogółem kobiecych miesięczników poradnikowych tylko we wrześniu tego roku wyglądała następująco: ”Świat Kobiety” – 476 835 egz., ”Dobre Rady” – 475 213 egz., ”Claudia” – 475 132 egz., ”Poradnik Domowy” – 432 789 egz. i ”Olivia” – 373 722 egz.AW
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










