Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LPP współpracuje z Papaya Films, bo chce dotrzeć do potencjalnych pracowników

W spocie pojawiło się pięcioro pracowników LPP z różnych działów spółki (fot. materiały prasowe)

Polska spółka modowa LPP (właściciel takich marek, jak Cropp, Diverse czy Mohito) rozpoczęła współpracę z Papaya Films. Powstał już spot promujący kreatywność pracowników spółki oraz zachęcający do aplikowania na stanowiska w firmie.

Wśród laureatów konkursu Papaya Young Creators ogłoszony został konkurs na najciekawszą interpretację kreatywnego środowiska pracy w LPP. Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych pracowników spółki, która planuje zatrudnienie w swoich strukturach w 2022 roku kolejnych 300 osób.

Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje

Do udziału w promocji LPP – jako miejsca pracy dla osób kreatywnych – zaproszono przedstawicieli trzech działów: przygotowania produktu, komunikacji wizualnej i inwestycji. Bohaterami filmu są: graficzka Sylwia A. Jankowska, projektantka Dominika Mowińska-Piech, kupczyni mody Katarzyna Czystaw-Uznańska, projektantka witryn Mariola Wawrzyńska i architekt Marek Rogala.

Stworzony przez reżysera Michała Sierakowskiego klip został nakręcony na taśmie 8 mm, co zapewniło jego produkcji nastrojowy i naturalny wygląd.

Czytaj też: Ukraińska Sasquatch Digital po informacji na Press.pl zdobyła 11 polskich klientów

(KAP, 27.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.