Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn „Newsweek Psychologia” ma swój profil na Facebooku i Instagramie

Magazyn "Newsweek Psychologia" wydawany jest co dwa miesiące (fot. materiały promocyjne)

Dwumiesięcznik „Newsweek Psychologia” stawia na obecność w mediach społecznościowych. Tytuł założył swój profil na Facebooku i Instagramie.

Magazyn wydawany przez Ringier Axel Springer zadebiutował w social mediach przy okazji premiery najnowszego numeru wydanego pod hasłem „Mikrokosmos dobrego związku”. 

Nie tylko zapowiedzi

Jak mówi redaktorka naczelna tytułu Iwona Zabielska-Stadnik, profile "Newsweek Psychologia" będą prowadzone przez redakcyjny zespół w ścisłej współpracy z działem Newsweek Brand Extension.

Czytaj też: Minęło pół roku, a Rymanowski nie wysłał pozwu przeciwko Lisowi. Ale nie rezygnuje

– Na naszych profilach w mediach społecznościowych będziemy nie tylko zapowiadać i prezentować treści z wydań papierowych, ale także wprowadzimy nowe wątki – zaznacza Zabielska-Stadnik. – Postawimy na działania aktywizujące naszych czytelników: wydarzenia z udziałem ekspertów i inne inicjatywy, których do tej opory nie realizowaliśmy, ponieważ jesteśmy magazynem papierowym.

Na profilach magazynu "Newsweek Psychologia" będą również zamieszczane bieżące treści z tytułów "Newsweek Psychologia Dziecka", "Newsweek Psychologia Nastolatka" oraz z wydań specjalnych "Newsweek Psychologia".

Magazyn "Newsweek Psychologia" wydawany jest od maja 2015 roku. Magazyn został podzielony na cztery główne działy, które stanowią odzwierciedlenie czterech najważniejszych stref życia człowieka: osobistej (związki, seksualność, rodzicielstwo, rozwój), społecznej (zjawiska, które wspierają budowanie relacji), pracy (relacje pokoleniowe, postawy i motywacje, rozwój kompetencji) i zdrowia (wpływ kondycji psychicznej na zdrowie). Cena nowego numeru wynosi 17,99 zł.

Czytaj też: „Super Express” odświeżył serwis internetowy, ale nie cały

(MZD, 22.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.