Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix wybrał Microsoft jako partnera do obsługi planowanej wersji z reklamami

Netflix trzyma miejsce na reklamę (fot. Unsplash.com/Alexander Shatov, Pixabay.com)

Netflix wybrał Microsoft jako partnera w zakresie technologii i sprzedaży do obsługi planowanej na jesień wersji serwisu zawierającej reklamy. Po tym ogłoszeniu akcje firmy wzrosły o 2 proc. i kosztują po 178,06 dol. za sztukę.

Platforma streamingowa po raz pierwszy w kwietniu informowała, że wprowadzi nową, tańszą wersję usługi, aby przyciągnąć więcej subskrybentów. Stało się to po ogłoszeniu wyników kwartalnych, gdy po raz pierwszy od dekady liczba użytkowników nie wzrosła, lecz spadła.

Czytaj też: Netflix przed wprowadzeniem reklam negocjuje umowy ze studiami filmowymi

Dyrektor operacyjny firmy Greg Peters napisał na firmowym blogu, że Netflix wybrał Microsoft ze względu na zdolność do innowacji, a także dbałość o ochronę prywatności użytkowników.

(MAC, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.