Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media i Saatchi & Saatchi promują nową markę kaw JDE

Za realizację spotu odpowiada Saatchi & Saatchi (fot. materiały prasowe)

Kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną Jacobs Gold wystartowała 11 lipca. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

W kampanii JDE wykorzystywane są spoty emitowane w telewizji, kanałach digitalowych, social mediach, jak i prowadzone są działania w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 18 września tego roku. 

Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję Havas Media, produkcję telewizyjnego spotu sponsorskiego zrealizowała agencja Saatchi & Saatchi za kreacje digitalowe odpowiedzialna była zaś agencja Hercules Transforming Communication.

(KAP, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.