Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC traci udziały w rynku, ale nadal jest liderem kanałów dziecięcych

Naziemny TVP ABC wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w pierwszym półroczu 0,6 proc. udziału w rynku (fot. Pixabay.com)

W pierwszym półroczu liderem wśród kanałów dziecięcych pozostawał TVP ABC. W porównaniu z pierwszym półroczem 2021 roku stacja straciła jednak udziały w rynku zarówno w grupie ogólnej 4+, jak i komercyjnych 16-49 i 16-59.

Naziemny TVP ABC (Telewizja Polska) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w pierwszym półroczu 0,6 proc. udziału w rynku, po spadku z 0,87 proc. Na drugiej pozycji uplasował się Nick Jr. (Paramount Global), notując spadek z 0,67 proc. do 0,41 proc. Dalej były: Nickelodeon (Paramount Global) - 0,29 proc. (wzrost z 0,28 proc.) i Disney Junior (The Walt Disney Company) - 0,25 proc. (0,29 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: Operator TVP publicznie zwyzywał mężczyznę, bo ten miał go sprowokować

W pierwszej dziesiątce kanałów dla dzieci znalazły się też: MiniMini+ (Canal+ Polska) - 0,22 proc. (wzrost z 0,19 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) - 0,22 proc. (spadek z 0,29 proc.), Nicktoons (Paramount Global) - 0,16 proc. (wzrost z 0,13 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) - 0,13 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Disney Channel (The Walt Disney Company) - 0,11 proc. (rok wcześniej 0,13 proc.) i Boomerang (Warner Bros. Discovery) - 0,11 proc. (spadek z 0,14 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem również była stacja TVP ABC - 0,83 proc. udziału (1,05 proc. przed rokiem). Dalej znalazły się: Nick Jr. - 0,6 proc. (spadek z 0,96 proc.) i MiniMini+ - 0,36 proc. (wzrost z 0,29 proc.).

Czytaj też: KRRiT wniosła skargę kasacyjną w sprawie koncesji TVN 24

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce również należało do TVP ABC - 0,61 proc. udziału (0,8 proc. rok wcześniej). Na podium uplasowały się ponadto Nick Jr. - 0,44 proc. (spadek z 0,72 proc.) i MiniMini+ - 0,25 proc. (wzrost z 0,21 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 12.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.