Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zofia Sarnowska awansowała w dziale digital marketingu Lidla

Zofia Sarnowska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży digitalowej (fot. LinkedIn/Zofia Sarnowska)

Związana od ponad ośmiu lat z siecią sklepów Lidl Zofia Sarnowska awansowała na stanowisko zastępcy kierownika ds. digital marketingu.

Sarnowska zaczynała w Lidl Polska w 2013 roku jako specjalistka digital marketingu. Teraz jest odpowiedzialna za kanały Lidla na YouTubie, podcasty, prowadzenie strony Kuchnialidla.pl i profile marki w mediach społecznościowych.

(KAP, 07.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.