Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Has i Johan Pasternak tworzą nowy zespół kreatywny we Freundschaft

Johan Pasternak w branży reklamowej pracuje od 2002 roku (fot. materiały prasowe)

Do zarządzanego przez Marcina Mroczka działu kreacji agencji Feundschaft dołączył kolejny zespół kreatywny. Sylwia Has, senior copywriter, i Johan Pasternak, senior art director, będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.

Sylwia Has z branżą reklamową związana jest od 2007 roku. Wcześniej pracowała w kreacji w Firefly Creation, 4Frame, Artegence i Havas Warsaw. Tworzyła kampanie m.in. dla marek z portfolio firm: Polpharma, Ferrero, Reckitt_Benkiser, Nutricia, Nestlé, AmRest, Samsung, Auchan. Była nagradzana w konkursach KTR, Kreatura, Mixx Award i Effie.

Czytaj też: Sieć partnerska Łukasza Skalika miała 2,9 mln zł zysku netto w 2021 roku

Johan Pasternak w branży reklamowej pracuje od 20 lat. Tworzył koncepty kreatywne dla takich klientów, jak T-Mobile, Procter & Gamble, Novartis, Toyota, Tyskie, Orlen, Tarczyński, Jim Beam i Ferrero. Pracował dla wielu warszawskich agencji, m.in. Saatchi & Saatchi, Grey, Mather Communications, MulenLowe Lintas i Red 8 Advertising. Prace Johana były nagradzane w konkursach KTR, Epica, Golden Drum, Effie.

(AMS, 20.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.