Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, News 24 z zerowym udziałem

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24, uzyskując 5,46 proc. udziału (fot. Piotr Molęcki/East News)

W maju liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który poprawił wyniki w porównaniu z zeszłym rokiem. Nadający od marca News 24 odnotował zerowy udział w rynku.

W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (Grupa TVN), uzyskując 5,46 proc. udziału wobec 4,72 proc. w maju 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 3,82 proc. do 5,39 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) – z 1,86 proc. do 1,98 proc.

Czytaj też: Sąd utrzymał karę dla Superstacji za program Kuby Wątłego, ale nadawca wniósł skargę kasacyjną

Dalej były: Wydarzenia 24 Telewizji Polsat (do końca sierpnia 2021 roku Superstacja) – 0,65 proc. (wzrost z 0,04 proc.), TVN 24 BiS (Grupa TVN) – 0,54 proc. (wzrost z 0,37 proc.), Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (0,09 proc. rok wcześniej), TV Republika (Telewizja Republika) – 0,11 proc. (wzrost z 0,07 proc.), Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,01 proc. w maju 2021), Biznes 24 (Tier Investment) – 0,00 proc. (0,01 proc. rok wcześniej) i News 24 (Astro) – 0,00 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).

W przypadku Biznes 24 i News 24 ich oglądalność była śladowa – średnio 225 widzów w przypadku pierwszego z nich i średnio 55 widzów przy News 24. Dla porównania TVN 24 w maju miał średnio w każdej minucie 295,6 tys. widzów.

W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,25 proc. udziału (wzrost z 2,85 proc.), TVP Info – 2,40 proc. (1,54 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,51 proc. (spadek z 1,52 proc.), Wydarzenia 24 - 0,51 proc. (wzrost z 0,02 proc.), a TVN 24 BiS – 0,33 proc. (0,21 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: Wiceprezes SDP Mariusz Pilis kandydatem do władz Europejskiej Federacji Dziennikarzy

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,59 proc. udziału (wzrost z 3,09 proc.), TVP Info – 3,03 proc. (1,84 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,7 proc. (wzrost z 1,59 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 13.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.