Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl zmieniła logo

Gazeta.pl zmodyfikowała logo. Zmiana wiąże się z poszerzaniem marki. Prace związane z wprowadzaniem nowej identyfikacji zakończą się pod koniec stycznia 2007 roku.

Od grudnia br. wszystkie serwisy portalu są unowocześniane i ujednolicane. Nowe logo portalu jest teraz różowo-szare (poprzednio: czerwono-czarne), zachowano w nim symbol dziewięciu kropek. – Unowocześnione logo jest wyrazem zmieniającej się tożsamości Gazety.pl, która ma być portalem uniwersalnym – mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl. Zmiana identyfikacji Gazeta.pl to kolejny krok zmierzający do poszerzenia marki i rozwoju portalu. Początkiem tej strategii, realizowanej od czerwca 2006 roku, było rozdzielenie Gazeta.pl i serwisu internetowego ”Gazety Wyborczej” (Gazetawyborcza.pl).

(KRZ, 06.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.