Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Browar Tenczynek otwiera 20 sklepów. Value Media odpowiada za zakup mediów

Do 2023 roku firma chce otworzyć 100 sklepów ze swoim piwem (fot. materiały prasowe)

Należący do Manufaktury Piwa Wódki i Wina Browar Tenczynek poinformował, że do końca lipca otworzy 20 punktów sprzedażowych, w tym cztery w Warszawie, o nazwie Tenczynek Świeże.

Firma ma w planach otwarcie 100 sklepów na terenie całej Polski do 2023 roku. W rozmowie z "Presserwisem" Justyna Komorek, specjalistka ds. PR i komunikacji marki, informuje, że działania promocyjne nowych punktów obejmują mikrotargetowane kampanie lokalizacyjne, zasięgowe kampanie programmatic oraz ambientowe kampanie outdooru. – W związku z dynamicznym rozwojem sieci opiekę nad kampaniami reklamowymi za chwilę przejmie od nas dom mediowy Value Media – mówi.

Czytaj też: Swarovski z kampanią na Dzień Matki

Prowadzona jest też komunikacja w social mediach na profilach Tenczynek Świeże oraz Janusza Palikot, który jest prezesem MPWiW.

(KAP, 16.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.