Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 29, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Puls ma dyrektora sprzedaży

Ryszard Herod został dyrektorem sprzedaży telewizji Puls. Jako kanał należący do Polsatu, Puls rozpoczyna sprzedaż reklam w maju.

Herod został zatrudniony w spółce PM (dawniej Polsat Media), która pełni funkcję biura reklamy Polsatu, TV 4 i Pulsu. Do końca 2003 roku pracował w Discovery Media, gdzie odpowiadał za sprzedaż czasu reklamowego w Discovery Channel i Animal Planet. Trwają ostatnie uzgodnienia oferty reklamowej telewizji Puls. - Są już pierwsze umowy z klientami - mówi Ryszard Herod. (JAR)

(JAR, 29.04.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.