Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Miłkowski kończy pracę w Le Pont by Publicis Groupe CEE

Paweł Miłkowski rozstanie się z Le Pont by Publicis Groupe CEE (screen: linkedin.con/in/pawelmilkowski)

Paweł Miłkowski, production growth director Le Pont by Publicis Groupe CEE, kończy pracę w tej firmie.

- Potwierdzam, że Paweł Miłkowski złożył wypowiedzenie, jednak nadal u nas pracuje - mówi Konrad Dorabialski, co-managing director Le Pont by Publicis Groupe CEE. Dodał, że trwają poszukiwania nowego production growth directora.

Czytaj też: Katarzyna Lachowicz od maja w ColorOffOn

Miłkowski z Publicis Groupe jest związany od 2016 roku, początkowo jako post-producers leader Saatchi & Saatchi IS, potem przez ponad trzy lata pracował w
Prodigious Worldwide, ostatnio na stanowisku business director. Od stycznia 2020 roku do grudnia 2021 był production growth director Publicis Commerce, by wraz z debiutem Le Pont w grudniu 2021 roku dołączyć do nowej struktury jako production growth director.

Le Pont (po francusku most) powstała pod koniec ub.r. Jej zadaniem jest ułatwianie klientom dostępu do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych Publicis Groupe. Pracuje w niej 600 ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. Departamenty w Polsce, Czechach i na Węgrzech integrują działania z zakresu commerce, contentu, produkcji, danych, technologii i kreacji. Ofertą nowej platformy zarządzają Helga Sasdi - prezeska Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski - chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska.

Czytaj też: Maciej Orpik awansował w agencji MBridge

(AMS, 28.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.