Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu Kobieta.wp.pl liderem w zestawieniu serwisów w kategorii kobieta

Serwis Kobieta.wp.pl odwiedziło w marcu 8,39 mln użytkowników (screen: Kobieta.wp.pl)

W marcu serwis Kobieta.wp.pl awansował na pierwszą pozycję w zestawieniu serwisów kobiecych, wyprzedzając Kobieta.onet.pl. Największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotowało Radiozet.pl.

Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Kobieta.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) odwiedziło w marcu 8,39 mln użytkowników (wzrost o 16,29 proc. w porównaniu z lutym 2022 roku). Dalej znalazły się: serwis Kobieta.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,01 mln (spadek o 3,63 proc.), Kobieta.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 6,72 mln (wzrost o 10,10 proc.), Kobieta.gazeta.pl (Agora) - 6,47 mln (spadek o 1,98 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska Holding) - 6,39 mln (wzrost o 7,06 proc.), Lelum.pl (Iberion) - 5,90 mln (spadek o 3,35 proc.), Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,76 mln (spadek o 7,07 proc.), Radiozet.pl (Eurozet) - 4,77 mln (wzrost o 36,35 proc.), Tvn.pl (TVN Discovery) - 4,53 mln (spadek o 6,55 proc.) i Polki.pl (Edipresse Polska) - 4,11 mln (spadek o 4,41 proc.).

Czytaj też: w marcu Plotek.pl wyprzedził Plejadę.pl w zestawieniu serwisów plotkarskich

Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Polki.pl - 46 min. Kolejne były: Kobieta.wp.pl - 11 min, Kobieta.interia.pl - 10 min, Kobieta.onet.pl - 7 min i Ofeminin.pl - 5 min.

Wszystkie opisane serwisy są audytowane przez Mediapanel.

(BAE, 27.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.