Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

12 lesbijek w spocie z okazji Dnia Widoczności Lesbijek

(screen Youtube.com/KPH_ official)

W spocie Kampanii Przeciw Homofobii przygotowanym z okazji Dnia Widoczności Lesbijek wzięło udział 12 kobiet, które odpowiedziały na pytanie: "Co dziś powiedziałabyś młodszej sobie?”.

"To, że jestem inna niż większość osób to mój atut, nie wada" - mówi do kamery pisarka Sylwia Chutnik. To jej odpowiedź na pytanie "Co dziś powiedziałabyś młodszej sobie?”. Odpowiedzi są różne, w spocie występują kobiety urodzone w latach 70., jak i 80. czy 90: bizneswoman, tatuatorka, mama, singielka, pracowniczka IT, aktorka.

"Chciałyśmy, żeby swoimi wypowiedziami wzmocniły te dziewczyny i kobiety, które dalej chowają się w szafie - podzieliły się swoją siłą i dodały odwagi innym lesbijkom, żeby żyły w zgodzie ze sobą" - mówi Cecylia Jakubczak z KPH.

Czytaj też: Jak pisać o osobach LGBT+

Do pracy przy spocie "Co dziś powiedziałabyś młodszej sobie?” KPH zaprosiła osoby ze społeczności LGBT+. I tak - zdjęcia i montaż wideo leżały w rękach Martyny Tokarskiej z queerowo-feministycznej grupy kolektyw.kolektyw. Zdjęcia portretowe przygotował Luka Łukasiak, który ma na koncie m.in. nagrodę Portrait of Humanity 2019 i 2021 przyznawaną przez British Journal of Photography. Zdjęcia z backstage’u zrobiła jedna z bohaterek spotu, współtwórczyni projektu 100 lesb - Karolina Jackowska.

Spot można obejrzeć na kanale YouTube KPH, Facebooku oraz na koncie KPH na Instagramie oraz w social mediach partnerów akcji, takich jak: Duma, Fashion Magazine, Fashion Post, Glamour, KMag, Noizz.pl, ofeminin.pl, OKO.Press, Queer.pl, Poptown.eu, Replika, Radio Tok FM, Wysokie Obcasy, Vogue Polska.

Czytaj też: W Tok FM ruszył podcast Magdaleny Rigamonti "Rosja. Stan umysłu"

Dzień Widoczności Lesbijek jest elementem Tygodnia Widoczności Lesbijek, który w 2022 roku obejmuje dni od 25 kwietnia do 1 maja.

(AMS, 27.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.