Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trwa głosowanie The Webby Awards. Storytel i Platige Image nominowane

Głosowanie w konkursie potrwa do 21 kwietnia (screen: vote.webbyawards.com)

Ruszyło głosowanie internetowe The Webby Awards, wydarzenia, które jest określane mianem Oscarów reklamy. Wśród nominowanych znalazły się w tym roku dwie polskie firmy - Storytel i Platige Image.

Storytel został nominowany w kategorii Best Growth Strategy za wieloplatformowe słuchowisko "Random". Spółka otrzymała również wyróżnienie Webby Honoree - również za "Random". W przypadku Platige Image nominację otrzymał ich cinematic (trailer kinowy) "Resident Evil: Village" w kategorii Video.

Press

W zeszłym roku w konkursie została wyróżniona agencja McCann Poland. Wygrała projektem "Chłopi 2050" tworzonym razem ze Storytel, Gazetą.pl i Mastercard (fot. materiały prasowe)

Już same nominacje są dla polskich firm powodem do dumy, gdyż do konkursu w tym roku zgłoszono 14 tys. projektów. Podczas Webby przyznaje się dwa rodzaje nagród: The Webby Awards, o której decyduje Akademia, i The Webby People's Voice Award, którą przydzielają internauci.

Czytaj też: Ukrainian Creative Stories 2022 wspiera agencje reklamowe z Ukrainy

Głosowanie w konkursie potrwa do 21 kwietnia. Aby wziąć w nim udział, trzeba założyć konto na stronie Webbyawards.com.

(KAP, 13.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.