Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polo TV i Eska TV tracą widzów, ale nadal są na czele kanałów muzycznych

Naziemny kanał Polo TV w marcu miał średnio 0,31 proc. udziału w grupie ogólnej (fot. Pixabay.com)

Liderem kanałów muzycznych w marcu było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Obie te stacje jednak tracą widzów. Na trzecim miejscu znalazł się kanał Stars.tv, poprawiając oglądalność rok do roku.

Naziemne Polo TV w marcu miało średnio 0,31 proc. udziału w grupie ogólnej (wobec 0,42 proc. rok wcześniej). Druga była, również nadająca naziemnie, Eska TV, która miała 0,26 proc. udziału (spadek z 0,33 proc.). Trzeci był Stars.TV (0,1 proc., wzrost z 0,06 proc.). Następnie uplasowały się Disco Polo Music (0,08 proc., bez zmian), 4fun.tv (0,06 proc., spadek z 0,08 proc.) i Kino Polska Muzyka (0,05 proc., spadek z 0,06 proc.)

Czytaj też: Eska i Winnicki wśród zainteresowanych nadawaniem na ogólnopolskim multipleksie DAB+

W grupie komercyjnej 16-59 w zeszłym miesiącu liderem była Eska TV (0,39 proc. udziału, spadek z 0,51 proc.), drugie Polo TV (0,36 proc., spadek z 0,52 proc.), a trzeci Stars.tv (0,16 proc., wzrost z 0,1 proc.).

Dane: Nielsen Media. (MNIE)

(o,d, 05.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.