TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mark Read, CEO WPP, na gali AD WO/MAN: Jako branża musimy zrobić wszystko, aby pomóc Ukrainie

Mark Read, szef WPP, przyjechał do Warszawy i był gościem gali Konkursu AD WO/MAN (fot. materiały prasowe)

W czwartek wieczorem w Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich rozstrzygnięta została 10. edycja Konkursu AD WO/MAN. Na scenie pojawił się gość specjalny Mark Read, prezes holdingu WPP, który w swoim wystąpieniu podkreślił, jak ważne jest wspólne działanie całej branży reklamowej, aby pomóc ofiarom wojny w Ukrainie.

Przypominamy wystąpienie prezesa WPP Marka Reada:

Jestem bardzo szczęśliwy, że tutaj się znalazłem i mogę powiedzieć do was kilka słów w trakcie tego wyjątkowego wydarzenia, które celebruje największe talenty w świecie reklamy. To wspaniałe, że zwycięzców wybierają ludzie z branży. Uważam, że to bardzo ważne, iż nadal doceniamy umiejętności tych osób, nawet w tak trudnym czasie. Wiem, że w waszym kraju pracuje wielu utalentowanych ludzi i wierzę, że należy im się docenienie - zwłaszcza teraz.

Czytaj też: Tutaj wszyscy laureaci: Jubileuszowy 10. konkurs AD WO/MAN 2021 rozstrzygnięty

Nasze myśli są oczywiście z ofiarami wojny w Ukrainie. Jednak zanim będę mówił o nich, chciałbym też docenić was, Polaków za to, jak działacie i wspieracie tych najbardziej dotkniętych wojną. Bez wątpienia Polska wzięła na siebie lwią część pomocy osobom dotkniętym wydarzeniami za waszą wschodnią granicą.

Widzę to też w WPP – spontaniczne reakcje, chęć wsparcia u tak wielu osób. Rozmawiałem z wieloma ludźmi z Ukrainy, które aktualnie przebywają w Polsce, i każda z nich mówiła mi, jak bardzo jest wdzięczna za wasze działania.

Jedna z nich opowiedziała mi o tym, jak w środku nocy jechała 300 km wraz z profesorem z Krakowa - z granicy polsko-ukraińskiej. Ktoś inny – pracownik WPP z Australii - napisał do nas w Londynie, że jego teściowie nie mogą wydostać się Kijowa. Spytał: czy możemy pomóc? Dwóch naszych współpracowników natychmiast ruszyło na granicę, odebrało jego bliskich i zawiozło na lotnisko, skąd polecieli do Melbourne. Kilka dni później wysłali nam zdjęcia z Australii - połączeni z rodziną.

Każda z tych historii pokazuje, jak wiele ważnego robicie w Polsce – są setki, tysiące takich sytuacji na terenie całego kraju. Dziękuję wam za to.

Oczywiście największymi bohaterami są Ukraińcy, którzy mierzą się z czymś, co było dla nas jeszcze niedawno niewyobrażalne. Ich odwaga doceniana jest na całym świecie. Wiem, że na tej gali jest kilka osób z Ukrainy, tych związanych z WPP i z innymi sieciami – doceniamy wasz opór i to, co robicie w walce o wolność.

Wiem, że jako WPP, ale też jako cała branża reklamowa, możemy zrobić jeszcze więcej, aby pomóc Ukraińcom. Rozmawialiśmy o tym dzisiaj z Izabelą [Abrychiewicz - przyp. red.] i jej zespołem. I jestem pewien, że dzisiaj, w tej sali, jest wiele osób, które mają pomysł, jak możemy jeszcze lepiej pomóc. Musimy działać razem, zrobić wszystko, co możliwe - razem!

(01.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.