Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play

Z informacji "Presserwisu" wynika, że do udziału w prezentacjach przed zarządem, zaplanowanych na przełom lutego i marca, zostały zaproszone agencje: Grandes Kochonos, 2012 Agency i Change Serviceplan (fot. materiały prasowe)

P4, właściciel marki Play, który na początku listopada ruszył z pierwszym od wielu lat przetargiem reklamowym, wybrał już agencję - ponownie Grandes Kochonos.

W przetargu, oprócz broniącej budżetu marki Play agencji Grandes Kochonos, wystartowały: 2012 Agency, Red8 oraz Saatchi & Saatchi. Ta ostatnia zrezygnowała, ale - jak ustalił "Presserwis" - wróciła do postępowania. Kolejną agencją w przetargu była doproszona do niego Change Serviceplan.

Czytaj też: Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę

Z informacji "Presserwisu" wynika, że do udziału w prezentacjach przed zarządem, zaplanowanych na przełom lutego i marca, zostały zaproszone agencje: Grandes Kochonos, 2012 Agency i Change Serviceplan.

Od 2010 roku reklamową obsługą ATL marki Play zajmuje się agencja Grandes Kochonos. Jej autorstwa jest wykorzystywana od ponad dekady platforma kreatywna, w której występuje para sprzedawców z salonu Play i w ramach której w reklamach wystąpiło wielu celebrytów, m.in. Kuba Wojewódzki, Martyna Wojciechowska, Roksana Węgiel, Kamil Bednarek, Anna Mucha, Adam Małysz, Agnieszka Chylińska, Dawid Podsiadło i Maciej Stuhr.

Czytaj też: Platige Image zekranizuje książki fantasy Remigiusza Mroza

(AMS, 29.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.