Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę

Szwajcarska grupa zmieniła m.in. swoje logo na Facebooku (Screen: Facebook/Zurich Insurance Group)

Szwajcarska grupa ubezpieczeniowa Zurich postanowiła w mediach społecznościowych ukryć swoje charakterystyczne logo - białą literę "Z" w niebieskim kole. Powodem jest podobne oznakowanie rosyjskich pojazdów wojskowych, biorących udział w inwazji na Ukrainę.

"Tymczasowo usuwamy użycie litery "Z" z kanałów społecznościowych, gdzie pojawia się ona samodzielnie i może być źle postrzegana" - poinformowała firma w komunikacie, cytowanym m.in. przez Deutsche Welle. Na Facebooku, Instagramie i Twitterze samotną literę zastąpiła nazwa "Zurich".

Czytaj też: Trzymajcie się, Ukraińcy - na Warsaw Spire i Centralnym

W Niemczech kraje związkowe Bawaria i Dolna Saksonia wprowadziły kary za publiczne używanie litery "Z" np. podczas demonstracji. Podobny zakaz zapowiadają już inne landy.

W Rosji litera "Z" stała się symbolem poparcia dla rosyjskiej agresji. Po wybuchu wojny - na początku marca - grupa "Zurich" zamroziła swoje operacje w Rosji.

(PAR, 29.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.