Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze "Gazety Wyborczej" przeprowadzili wywiady w Metaverse

Wywiady Sebastiana Ogórka i Piotra Szostaka ukazały się na stronie Wyborcza.pl i Wyborcza.biz w formie wideo (screen Wyborcza.pl)

Szef serwisu Wyborcza.biz Sebastian Ogórek i dziennikarz technologiczny Piotr Szostak przeprowadzili wywiady w Metaverse. Rozmawiali z cyfrowymi ekspertami i futurologami - Maciejem Kaweckim oraz Aleksandrą Przegalińską. 

- Metaverse to zupełnie nowa wersja internetu. Wkrótce mamy się tam umawiać się z przyjaciółmi na wirtualnej plaży, uczyć w zdalnej szkole, a nawet pracować przez Google VR. Zdaniem Marka Zuckerberga pod postacią awatarów będziemy mogli rozmawiać ze współpracownikami czy klientami. Dla wielu może to być szczególnie ważny obszar, jako że hybrydowy model pracy stał się ostatnio popularny. Postanowiliśmy sprawdzić, jak ten wirtualny świat sprawdzi się w naszym, dziennikarskim fachu. Przeprowadziliśmy więc pierwszy w Polsce wywiad w Metaverse - mówi Sebastian Ogórek, szef serwisu Wyborcza.biz.

Wywiady zrealizowane przez zespół Wyborczej w Metaverse ukazały się na stronie Wyborcza.pl i Wyborcza.biz w formie wideo - do ich oglądania nie są potrzebne gogle VR. Nagranie jest dostępne dla prenumeratorów cyfrowych Gazety Wyborczej. Link do materiału

Premierę publikacji wspiera autopromocja - m.in. na łamach tradycyjnego i cyfrowego wydania dziennika, w serwisach Wyborcza.pl, w komunikacji do prenumeratorów i na profilach Wyborczej w mediach społecznościowych. Oprócz tego wywiad w Metaverse jest promowany w stacjach radiowych Agory. Działania przygotował dział promocji "Gazety Wyborczej".

(BAE, 28.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.