Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zaczyna proces rejestracji

Ruszył proces rejestracji Stowarzyszenae Producentów Reklamowych (fot. Obregonia D. Toretto z Pexels)

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych - to nazwa nowej organizacji, która ma zrzeszać producentów reklamowych po zakończeniu działalności Klubu Producentów Reklamowych. Proces rejestracji już ruszył.

Jeszcze w tym tygodniu do KRS mają trafić dokumenty potrzebne do oficjalnego zarejestrowania stowarzyszenia. KPR ma zakończyć działalność z końcem marca, wtedy też cały jego dorobek zostanie przekazany do SPR.

Czytaj też: Agencja z Kijowa w kampanii apeluje do matek pojmanych rosyjskich żołnierzy

W proces tworzenie SPR są zaangażowani przedstawiciele branży produkcyjnej, choć na razie nie ma wyznaczonej osoby, która ma się tym zająć. W planach jest powołanie sekretarza i rzecznika nowej organizacji.

O kwestiach związanych z nowym podmiotem decydują przedstawiciele środowiska podczas zwoływanych w tej sprawie spotkań założycielskich - bierze w nich udział ponad 20 firm produkcyjnych. Chciałyby one, by członkostwo w nowej organizacji było tańsze, a przez to bardziej dostępne dla mniejszych podmiotów. Zdecydowano, że nowa organizacja powstanie poza strukturami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR - w jej ramach działał Klub Producentów Reklamowych.

Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzeszał polskie domy produkcyjne spełniające kryteria członkowskie dotyczące bezpieczeństwa, jakości i efektywności pracy produkcyjnej.

Czytaj też: GoldenSubmarine zatrudnia i awansuje w warszawskim oddziale

W skład klubu wchodziło siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Oto, Papaya i Watchout. Pod koniec listopada sześć z nich zdecydowało o wystąpieniu. Poszło o brak stanowiska KPR wobec zarzutów w stosunku do siódmego członka klubu - firmy Papaya Films.

(AMS, 16.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.