Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zaczyna proces rejestracji

Ruszył proces rejestracji Stowarzyszenae Producentów Reklamowych (fot. Obregonia D. Toretto z Pexels)

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych - to nazwa nowej organizacji, która ma zrzeszać producentów reklamowych po zakończeniu działalności Klubu Producentów Reklamowych. Proces rejestracji już ruszył.

Jeszcze w tym tygodniu do KRS mają trafić dokumenty potrzebne do oficjalnego zarejestrowania stowarzyszenia. KPR ma zakończyć działalność z końcem marca, wtedy też cały jego dorobek zostanie przekazany do SPR.

Czytaj też: Agencja z Kijowa w kampanii apeluje do matek pojmanych rosyjskich żołnierzy

W proces tworzenie SPR są zaangażowani przedstawiciele branży produkcyjnej, choć na razie nie ma wyznaczonej osoby, która ma się tym zająć. W planach jest powołanie sekretarza i rzecznika nowej organizacji.

O kwestiach związanych z nowym podmiotem decydują przedstawiciele środowiska podczas zwoływanych w tej sprawie spotkań założycielskich - bierze w nich udział ponad 20 firm produkcyjnych. Chciałyby one, by członkostwo w nowej organizacji było tańsze, a przez to bardziej dostępne dla mniejszych podmiotów. Zdecydowano, że nowa organizacja powstanie poza strukturami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR - w jej ramach działał Klub Producentów Reklamowych.

Powstały w 2018 roku Klub Producentów Reklamowych SAR zrzeszał polskie domy produkcyjne spełniające kryteria członkowskie dotyczące bezpieczeństwa, jakości i efektywności pracy produkcyjnej.

Czytaj też: GoldenSubmarine zatrudnia i awansuje w warszawskim oddziale

W skład klubu wchodziło siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Oto, Papaya i Watchout. Pod koniec listopada sześć z nich zdecydowało o wystąpieniu. Poszło o brak stanowiska KPR wobec zarzutów w stosunku do siódmego członka klubu - firmy Papaya Films.

(AMS, 16.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.