Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: 329 tys. widzów HBO Max w Polsce w dniu startu

Udział oglądalności (AMR) platformy HBO Max w podziale na ekrany (fot. materiały prasowe)

8 marca, czyli w dniu startu HBO Max w Polsce, serwis przyciągnął 329 tys. widzów, tj. ponad dwa razy więcej niż średnio przez pierwszych siedem dni marca gromadził jego poprzednik HBO Go - wynika z danych Nielsena. 

Z danych dotyczących osób oglądających HBO Max w streamingu wynika, że w podziale na ekrany 68 proc. oglądalności platformy 8 marca stanowił telewizor. Kolejne były: telefon (17 proc.), komputer (14 proc.) i tablet (1 proc.).

Czytaj też: Platforma HBO Max ruszyła w Polsce. Debiut wsparty kampanią

Press

(fot. materiały prasowe)

Z kolei w środę 9 marca HBO oglądało 282 tys. widzów, a w czwartek 10 marca - 255 tys. 

Dla porównania w dniach 1-7 marca HBO Go oglądało średnio 146 tys. osób dziennie.

(KOZ, 14.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.