Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W związku z atakiem na Ukrainę kanały informacyjne utrzymują wysoką oglądalność. TVP Info najpopularniejsze

Kanały informacyjne łącznie osiągają niemal 30 proc. udziału w widowni telewizyjnej dziennie (fot. Piotr Molecki/East News)

W ostatnich dniach TVP Info jest najczęściej wybieranym kanałem w Polsce, ale TVN 24 i TVN 24 BiS - emitując ten sam program - notują razem wyższą oglądalność.

Udział TVP Info w poniedziałek 28 lutego sięgnął 11,31 proc. i był najwyższy od rozpoczęcia inwazji Rosji na Ukrainę. Tylko pierwszego dnia TVP Info miał gorszy wynik niż TVN 24 - odpowiednio 10,09 proc. i 10,93 proc. Poziom 11 proc. TVP Info przekroczył również w sobotę (11,23 proc.).

Udział TVN 24 jak na razie najwyższy był w czwartek, w kolejnych dniach spadł poniżej 9 proc., by w poniedziałek dojść do 10,38 proc. TVN 24 łącznie z TVN 24 BiS (notując dzienne udziały między 2,82 proc. a 3,62 proc.) osiąga nawet do 13,75 proc. dziennego udziału, jak w czwartek.

Czytaj też: Od początku ataku Rosji na Ukrainę serwisy informacyjne
zanotowały 30-proc. wzrost popularności

Także dla Polsat News najlepszy był dotychczas czwartek z 5,4 proc. udziału. Później dzienny udział utrzymywał się na wysokim poziomie pomiędzy 4,48 proc. a 4,92 proc. Telewizja informacyjna Polsatu stała się w ostatnich dniach siódmym kanałem w Polsce. Polsat News w sobotę zdobył wyższy udział niż Polsat. Wzrost notuje także inny kanał newsowy Polsatu - Wydarzenia 24, którego udział w niedzielę sięgnął 1,35 proc.

Największe stacje telewizyjne - poza TVP 1 dzięki wysokiemu udziałowi w czwartek - w ostatnich dniach notują wyniki słabsze od osiąganych średnio w całym zeszłym miesiącu. 

Dane: Nielsen Media. (KOZ) 

 

(KOZ, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.