Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwyżka cen reklam w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time

Podwyżka u obu nadawców radiowych jest jednocyfrowa (fot. Pixabay.com)

Grupa Radiowa Agory podnosi ceny reklam w pakiecie Agora Sieć i sieci Rock Radio. W Grupie Radiowej Time drożeją pakiet Total Time oraz Radio Eska i Vox FM.

Od 14 marca ceny reklam w pakiecie Agora Sieć wzrosną średnio o 8,2 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie), a w Rock Radiu - o 9,4 proc.

- Po bardzo udanym dla radia minionym roku poziom wydatków reklamowych na spoty w eterze jest wysoki i stabilny - wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera radiowo-kinowego. Zwraca uwagę, że na podwyżki zdecydowały się już Grupa RMF i Eurozet. Moszczyński wskazuje również, że słuchalność zwiększyły ostatnio Tok FM i Rock Radio.

Czytaj też: Radia zmieniły ramówki po ataku Rosji. W RMF i Radio Zet stonowana muzyka

Również w marcu ceny podnosi Grupa Radiowa Time. Reklamy w Radiu Eska będą droższe średnio o 8,1 proc., w Vox FM - o 7,8 proc., a w pakiecie Total Time - o 8 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie).

Jednocześnie droższy staje się pakiet Drapacz Chmur, który tworzą stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy ZPR Media - średnio o 8,1 proc.

Poprzednia zmiana cen w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time nastąpiła na początku października 2021 roku.

(KOZ, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.