Radio Zet zmienia liner
29.11.2006, 09:23
Od soboty Radio Zet używać będzie nowego linera i już od dziś informuje o tym słuchaczy.
Wprowadzenie nowego hasła, które trzymane jest jeszcze w tajemnicy, będzie wspomagać od nowego roku kampania reklamowa Radia Zet. Katarzyna Brzezińska, rzeczniczka prasowa stacji, odmówiła udzielenia komentarza na ten temat, zasłaniając się tajemnicą firmy. Nowy liner zastąpi slogan ”Czułe granie”, stosowany przez rozgłośnię od września ub.r. (wprowadziła go kampania, której bohaterem był Robbie Williams). Wówczas też stacja zmodyfikowała format muzyczny z klasycznego AC (popowe utwory od lat 80. po współczesne) w kierunku soft AC (łagodna muzyka środka z minimalną liczbą nowości). Ostatnio jednak na antenie pojawiało się więcej tanecznych nagrań, a program ”Zet Dance”, początkowo nadawany tylko w soboty, jest już emitowany sześć razy w tygodniu.(KRZ, 29.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










