Dziennik.pl newsem "Dziennika" i "Faktu"
29.11.2006, 09:12
Jedynki wczorajszych wydań "Dziennika" i "Faktu" (oba tytuły Axel Springer Polska) poświęcono informacji o starcie serwisu informacyjnego Dziennik.pl.
W ten sposób oba tytuły wydawnictwa promowały uruchomienie serwisu. Wczoraj, na jeden dzień, zmienił się także kolor w winiecie i makiecie ”Dziennika”: niebieskie elementy zastąpiono czerwonymi (to główny kolor layoutu strony Dziennik.pl). Informacje o portalu znalazły się także na ostatnich stronach ”Dziennika” i ”Faktu” oraz wewnątrz gazet – na drugiej i trzeciej stronie w ”Dzienniku” oraz na szóstej i siódmej w ”Fakcie”. Pomysł na taką formę powiadomienia czytelników o nowej inicjatywie ”Dziennika” powstał na jednym z redakcyjnych zebrań. – Taka promocja na pewno nie odstraszyła naszych czytelników, bo każda reklama bazuje na pewnej agresywności – mówi Robert Krasowski, redaktor naczelny ”Dziennika”. – Wykorzystanie dwóch tytułów wydawnictwa było najbardziej inteligentnym sposobem promocji – dodaje. Zobacz też: Startuje dziennik.pl - informacja www.press.plStrona www.dziennik.pl
(SK, 29.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










