Netia promuje swoje usługi w 20 miastach
22.11.2006, 09:37
Rozpoczęła się kampania reklamowa usług dostępu do Internetu i telefonu firmy Netia SA.
Kreację kampanii ”Internet + telefon w smakowicie niskiej cenie” przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a media zaplanował i kupił Mediaedge:cia. Kampania odbywa się w 20 miastach. Tam, gdzie Netia tylko poszerza swoje usługi (m.in. Bydgoszcz, Grudziądz, Piła, Toruń), działania obejmują e-mailing, akcje sprzedażowe w hipermarketach i inserty w prasie. W miastach, w których firma nie oferowała dotychczas swoich usług (m.in. Białystok, Kielce, Olsztyn), kampania obejmuje radio, prasę lokalną, Internet, e-mailing do firm, akcje sprzedażowe w sklepach oraz outdoor, w tym reklamy na taksówkach i autobusach miejskich. Kampanię na taksówkach w Białymstoku, Kielcach i Olsztynie realizuje firma reklamowa TAXi-AD Polska. Są to naklejki na tylnych szybach pojazdów (tzw. WinAD).(TW, 22.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










