Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w grudniu Ringier Axel Springer Polska najwyżej wśród polskich wydawców

W grudniu serwisy Grupy Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 23,17 mln użytkowników (fot. Piotr Molecki/East News)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel w grudniu liderem wśród wydawców jest niezmiennie Google. Interia.pl awansowała o jedną pozycję w rankingu domen. Wśród polskich wydawców w ogólnym zestawieniu Ringier Axel Springer Polska plasuje się najwyżej.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w grudniu 28,77 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły:

  • Grupa YouTube - 26,35 mln,
  • Grupa Ringier Axel Springer Polska - 23,17 mln,
  • Grupa Allegro - 22,54 mln,
  • Facebook.com - 21,93 mln,
  • Grupa Wirtualna Polska - 20,88 mln,
  • Grupa Polsat-Interia - 20,6 mln,
  • Grupa Agora - 18 mln,
  • Grupa OLX - 17,59 mln,
  • Grupa Polska Press - 17,22 mln.

W rankingu domen w grudniu liderem była strona Google.com, która miała 28,03 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Youtube.com - 21,95 mln, Facebook.com - 21,93 mln, Onet.pl - 19,26 mln, Allegro.pl - 18,64 mln, Wp.pl - 16,31 mln, Interia.pl - 14,57 mln, Wikipedia.org - 14,48 mln, Ceneo.pl - 13,81 mln i Mediaexpert.pl - 13,09 mln.

Czytaj też: Mediapanel: Allegro.pl liderem w zestawieniu serwisów e-commerce

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 10,2 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade - 2,28 mln, Player - 1,67 mln, WP Poczta - 1,4 mln, Nowa Poczta Interia - 1,12 mln, Poczta O2 - 0,88 mln, Poczta Onet - 0,72 mln, OpenFM mobile - 0,7 mln, TVP Sport - 0,64 mln, Fotka - 0,56 mln.

W grudniu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 24,9 mln osób.

(BAE, 11.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.