TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w marketingu T-Mobile: Piotr Bubak odchodzi, Krzysztof Jankowski w nowej roli

Piotr Bubak po pięciu latach kończy pracę w T-Mobile (fot. materiały prasowe)

T-Mobile zapowiada zmiany zasad organizacji w dziale marketingu, które obowiązywać będą od początku 2022 roku.

 - W nowej strukturze obszary marketingu usług abonamentowych i rozwoju usług stacjonarnych zostaną połączone - wyjaśnia Konrad Mróz, external communication unit manager w T-Mobile. -  Obecnie przygotowywane jest przekazanie obowiązków do nowej jednostki, po którym Piotr Bubak (dyrektor departamentu usług abonamentowych -  przyp. red.) zgodnie ze swoją decyzją rozstanie się z firmą. Nie możemy jeszcze podać nazwiska osoby, która przejmie odpowiedzialność za cały ten obszar - zastrzega Mróz. 

Z kolei departament zarządzania marką, którym kierował Krzysztof Jankowski, brand director w T-Mobile, ma zostać  połączony z obszarem customer expericence oraz strategic commercial planning.  - Krzysztof pozostaje w T-Mobile i w ramach nowej jednostki pokieruje projektem nowego pozycjonowania marki - dodaje Mróz.

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T-Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane są przez departament zarządzania marką. Jego szefem był dotychczas Krzysztof Jankowski, który zastąpił   Katarzynę Grzywaczewską.

Krzysztof Jankowski przed dołączeniem do T-Mobile pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji. Wcześniej był globalnym brand marketing managerem w Reckitt Benckiser. W 2018 roku wrócił do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.

Piotr Bubak do T-Mobile Polska dołączył w listopadzie 2016 roku i odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych i transmisji danych dla klientów indywidualnych. Wcześniej był dyrektorem marketingu w Grupie Onet-RASP -  był szefem połączonych działów marketingów Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej, od 2014 roku, był szefem marketingu Grupy Onet.pl. W latach 2012-2015 pracował też jako head of mobile w Grupie Onet.pl. Zanim związał się z branżą medialną, pracował w Nokii (2003-2012), m.in. jako szef marketingu i PR.

(AMS, 09.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.