Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do Polskiego Radia trafi więcej pieniędzy z abonamentu na radio cyfrowe

Polskie Radio więcej pieniędzy dostanie na nadawanie w standardzie DAB+ (fot. Piotr Małecki/East News)

Z podziału abonamentu radiowo-telewizyjnego Polskie Radio otrzyma w 2022 roku 23,1 mln zł na radio cyfrowe - o 5 mln zł więcej, niż w 2021 roku.

Z danych - które "Presserwisowi" udostępniła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - wynika, że na tworzenie programu anten cyfrowych do Polskiego Radia trafi w przyszłym roku łącznie 13,5 mln zł, czyli tyle samo co w 2021 roku. Na radiową Czwórkę przyznane zostanie 8,3 mln zł, na Radio Dzieciom - 2,5 mln zł, na Radio Kierowców - 1,6 mln zł, a na Radio Chopin - 1,1 mln złotych.

Z kolei na nadawanie w standardzie DAB+ Polskie Radio dostanie ze środków abonamentowych w 2022 roku 9,6 mln zł (4,6 mln zł w 2021 roku).

Polskie Radio na wiosnę 2022 roku planuje poszerzenie zasięgu multipleksu radia cyfrowego. Dziś sygnał cyfrowy obejmuje 45 proc. powierzchni kraju i dociera do 67 proc. mieszkańców Polski. Wiosną multipleks ma docierać do ok. 80 proc. mieszkańców.

(KOZ, 06.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.