Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 25, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay już bez darmowego okresu próbnego

Viaplay zadebiutował w Polsce w sierpniu (fot. Pixabay.com)

Serwis streamingowy Viaplay zrezygnował z oferowania nowym abonentom darmowego trzydziestodniowego okresu próbnego.

Biuro prasowe serwisu przekazało nam, że zakończenie promocji "to standardowy krok, który musiał kiedyś nastąpić", zgodny z linią biznesową całej grupy. Darmowy okres próbny wprowadzono, gdy platforma ruszała na polskim rynku, ale według Viaplay świadomość marki na tyle się już zwiększyła, że z okresu próbnego dla nowych abonentów serwis może zrezygnować.

Viaplay zadebiutował w Polsce w sierpniu. Oferuje seriale, filmy i rozgrywki sportowe (np. piłkarską Bundesligę, Ligę Europy UEFA, a od grudnia też KSW). Serwis w trzecim kwartale 2021 roku pozyskał poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, ale nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce.

(MNIE, 25.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.