Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Jedynki spadła do 4,2 proc, najniżej w historii

Radiowa Jedynka, kierowana przez Marcina Kusego, notuje już gorszy wynik niż RMF Maxxx (fot. Piotr Molecki/East News)

W okresie sierpień-październik 2021 Program I Polskiego Radia zanotował najniższą słuchalność w historii badania Radio Track. Udział radiowej Jedynki spadł do 4,2 proc. Ogólnopolską antenę prześcignęła sieć RMF Maxxx, uzyskując 4,3 proc.

Lider słuchalności - RMF FM - w najnowszej fali badania Radio Track - osiągnął 30,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 29,4 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Istotnie wzrosła słuchalność Radia Zet - rok do roku z 12,1 proc. do 14,1 proc.

Udział Programu I zmniejszył się z 5,1 proc. do 4,2 proc. To najgorszy rezultat, jaki uzyskała radiowa Jedynka w historii badań słuchalności. Dotychczas najniższym wynikiem stacji było 4,4 proc. w okresie marzec-maj 2021. Z kolei Program III zanotował spadek z 2,9 proc. do 1,8 proc., co jest bliskie najsłabszemu rezultatowi anteny (1,7 proc. w okresie lipiec-wrzesień 2021).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział zwiększyły: Tok FM - z 2,4 proc. do 2,7 proc. i Muzo FM - z 0,3 proc. do 0,6 proc.

Radio Eska umocniło pozycję wśród sieci radiowych, zwiększając słuchalność z 7,5 proc. do 8,2 proc. Wyniki poprawiła jeszcze tylko jedna sieć: RMF Maxxx - z 3,7 proc. do 4,3 proc., co oznacza wyrównanie rekordu (radio wynik 4,3 proc. miało dotychczas trzykrotnie: czerwiec-sierpień 2020, lipiec-wrzesień 2020 i marzec-maj 2021). (KOZ)

 

(KOZ, 15.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.